2012/04/14

My little show in SAKUstars!

This entry is going to be written in Finnish only because this is an event happening next week in Finland. I'll be posting pictures and maybe video material of this later on. However if you are interested and want to come see it, feel free to ask more information! ^^



Kuten sivuilla lukee,
SAKUstars-tapahtuma on valtakunnallinen kulttuurikilpailu kaikille ammattiin opiskeleville.
Kilpailuissa on sarjoja sekä ennakkoon lähetettäville töille että paikanpäällä tehtäville suorituksille. Mukana on kaikki, mitä kulttuuriin kuuluu!
Seuraava SAKUstars järjestetään Järvenpäässä 17.-19.4.2012. Järjestelyistä vastaavat Keuda ja SAKU ry.

Ja tuoltapa löytyy Talent-osiosta heti ensimmäisenä minun nimeni!
Tässä nyt vielä linkkiä jos ette löydä: 2.3.B. TALENT

Esitykseni on siis NYT keskiviikkona 18.4.2012 klo 13.45. Ja aivan, melkein unohtui se tärkein: Esitykseni on nimeltään Takotsubo Cardiomyopathy. Nimi tulee kappaleestani, jonka olen itse säveltänyt ja laulan sen livenä nyt toista kertaa. (tai oikeastaan lasken sen ensimmäisen kerran harjoituskerraksi, vaikka se olikin julkisesti laulettu... :D) Olen suunnitellut ja toteuttanut kaiken 10 minuutin showssani itse, kappaleeni, pukuni ja muut proppini sekä koko koreografian.

Oon liian innoissani!!! Tuntuu, että oon odottanut tällaista tilaisuutta koko elämäni. Mulle on ihan sama vaikka en edes pääsisi palkintosijoille, se joka osallistuu palkinnon toivossa saisi mun mielestä juosta avaruuteen ja palata takaisin mukanaan enemmän kuin yhden aivosolun kanssa. TÄÄ TULEE OLEMAAN IHAN MIELETÖN KOKEMUS. Tiedän sen jo nyt, koska herppaan ja hypetän tätä yli kaiken, tosin ehkä pitäisi hieman rauhoittua, koska oon ollut tällainen koko päivän:
Take a chill pill bro. Joo nyt voisin jatkaa proppien väsäämistä, vielä ihan mielettömästi tekemistä näiden neljän päivän aikana...

EDIT: muokkasin tätä vielä ja lisäsin kuvan. Ja kerronpa myös edistyneeni mielettömästi, biisi on valmis ja hyperziljoonasti parempi edellistä versiotaan... Ja siivet, voi siivet... ♥

Olen tästä ystävilleni jo maininnut, mutta vielä kerran tervetuloa katsomaan!

6 comments:

  1. Oih, haluaisin kyllä niin kovasti tulla katsomaan, mutta mulla on omiin kisoihin liittyviä juttuja just samaan aikaan... :/

    Mutta tsemppiä tosi paljon, hyvin se menee!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ei se mitään, muutenki vähän kaukana tuo Järvenpää :D ja kiitti, tsemppii sulle kanssa mielettömästi! 8)

      Delete
  2. Mäkään en pääse (maantieteellisen sijaintini johdosta) kannustamaan paikan päälle, mutta lupaan olla hengessä mukana.. :)

    -Kanbatte kudasai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sä olet hengessä mukana, tiedät kyllä miksi ^^ Kiitos kiitos ja はい、頑張ります!

      Delete
  3. Replies
    1. Grazie bella! Toivotaan että joku siellä kuvaa koska mun kamerassa tuskin riittää akkua kuvaamaan koko seitsemää minuuttia... :< mut kuvia ainaki tulee ja varmaan äänitän myös laulun kaa myöhemmi sit

      Delete